З метою поглиблення знань про природу, розвитку почуття відповідальності за неї, заохочення до вивчення природничих наук, зокрема науки про життя у всіх його проявах, тобто біології, з 27 лютого до 03 березня в школі проходив тиждень даної науки.
Традиційно він розпочався з лінійки, де учениці 11 класу Петрук Марія та Гайдай Лілія ознайомили присутніх із планом роботи й значенням біології в житті людини та суспільства. Протягом дня школярі мали змогу відвідати віртуальну подорож «Тут цікаво…», на якій дізналися дивовижні факти про рослин й тварин. А також збагатилися відомостями з життя тварин, розглядаючи плакат «Біологічні цікавинки». Патріотичного настрою додала виставка портретів вчених-біологів України.
Вівторок був насиченим та енергійним. Адже школярі розв’язували кросворди й ребуси, розгадували загадки, створювали власні. Активними були такі учні: Демидюк Богдан, Литвинюк Владислав, Цикалюк Вячеслав, Савчук Владислав, Владарчик Юлія, Філюта Юлія, Роман Аліна та ін. Також в цей день учні мали змогу проявити свою творчість, виготовляючи агітаційні листівки «Збережемо природу».
Середа була ігровою. Учні мали змогу проявити свої знання в інтелектуальних іграх. Серед шестикласників відбувся біологічний футбол. Перемогу здобули Возняк Софія, Демидюк Богдан, Литвинюк Владислав, Цикалюк В’ячеслав, Мороз Андрій.
Семикласники та восьмикласники змагалися в грі «Найрозумніший», в якій перемогла учениця 8 класу Філюта Юлія. Старшокласники свої знання демонстрували у грі «Брей-ринг». Перше місце отримала команда 10 класу «Зайчики» в складі Вознюка Андрія, Голдуна Романа, Роман Аліни.
У четвер на перервах було шумно. Діти отримували запитаннями про життя птахів від «Мудрої Сови», яка нагороджувала учасників за правильну відповідь смайликами, які перетворювалися в бали на уроці біології. Отже, діти не тільки демонстрували свої знання, а й отримували оцінки. У 9 класі пройшов тренінг «Твоє життя – твій вибір».
В п’ятницю школярі трудились: мили вазони, розпушували землю, прибирали вшкільному дендрарії. Наприкінці дня підвели підсумки роботи за тиждень. Педагогічною наукою доведено й шкільною практикою перевірено, що розвиток школяра відбувається не тільки на уроці, а й у позаурочний час в атмосфері вільного спілкування, праці, дозвілля.
|